După Afaceri, revista de lifestyle a ZF: Când centrele spa s-au închis, aceste forme de răsfăţ s-au mutat acasă. Cum şi-au adaptat producătorii de cosmetice oferta? Jucătorii spun că ar mai fi de lucrat la popularizarea conceptului de spa în România, industria fiind încă la un nivel scăzut în comparaţie cu ţările europene
Chiar dacă pandemia a închis, cel puţin pentru o perioadă, uşile centrelor spa, ele au fost transferate, cel puţin în timpul stării de urgenţă, dar nu numai, în baia de acasă, scrie...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Grupul Agroland Business System, care operează cea mai mare reţea de magazine agricole din România, a încheiat primul trimestru din 2022 cu venituri consolidate de 66,8 mil. lei, plus 21% faţă de T1/20221 şi cu un profit net de 1.6 mil. lei
- Producătorul de ţigări BAT, cel mai mare jucător de pe piaţa locală a tutunului, recrutează în medie 200 de oameni anual şi investeşte peste 1 milion de euro în programele de training şi dezvoltare profesională pentru angajaţi
- Verdino, un start-up cofondat de Raul Ciurtin, care produce alimente pe bază de proteină din mazăre, a făcut un parteneriat strategic cu companii de servicii energetice Resalta care vizează neutralitatea CO2
- Noul kilometru zero în HoReCa: Piaţa Amzei şi împrejurimile au adunat 30-40 de restaurante şi cafenele. În total, în Bucureşti sunt peste 7.500 de restaurante, baruri, pizzerii, cafenele, potrivit ANVSA
- Grupul eMAG a ajuns la afaceri de aproape 10 miliarde de lei în 2021, mai mari cu 11%. În România, afacerile retailerului au fost de 5,7 mld. lei, în creştere cu 5%