Doi antreprenori cehi pariază pe un retailer de modă hibrid între online şi offline şi vor 50 mil. € în trei ani
Antreprenorii cehi Ladislav Trpak şi Olda Bajer au lansat în 2012 retailerul multibrand de modă ZOOT care a ajuns deja la vânzări cumulate de 18 milioane de euro în acest an pe pieţele din...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Producătorul Toortitzi ridică miza pe exporturi: planurile noastre strategice sunt ambiţioase
- Exclusiv ZF Corporate 32. Rewe SRL
- Cum a reuşit producătorul lactatelor Gabriella din Mureş să intre în marile lanţuri de magazine ”Prelucrăm 15.000 de lapte pe zi în medie, nu suntem o fabrică mare”
- Ediţie specială Afaceri de la zero. Echipa Afaceri de la zero vă urează Sărbători fericite şi La mulţi ani!
- Exclusiv ZF Corporate 30. Auchan România