Discounterul polonez de modă Pepco a investit 110 mil. lei în 2023 în România, un buget aproape triplu faţă de 2022
♦ Grupul are peste 450 de magazine pe plan local şi se extinde în continuare ♦ În mod normal, compania deschide circa 50 de unităţi pe an în România....
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Interviu Kostas Salvaras, Area Vice President South-East Europe Cluster, Philip Morris International: Dacă Europa vrea să rămână competitivă, trebuie să înceapă să pună accentul pe stimulare şi expansiune economică. Nu poţi inova cu frâna de mână trasă
- Verdino, producător de alimente plant-based, intră pe o nouă categorie de produse, un mix de carne şi vegetale care să se adreseze flexitarienilor
- Magazinele au devenit oglinda consumatorului: pentru unii clienţi contează banii, pentru alţii timpul. În acest context, canelele de discount, proximitate modernă şi online sunt cele care câştigă teren în România
- Cândva un gigant al industriei textilelor, compania croată Varteks, cu o vechime de 107 ani, se află în pragul falimentului
- Polonia interzice importul de carne şi lapte din Slovacia