Discounterii vor ajunge să mănânce mai bine de un sfert din comerţul alimentar până în 2027. România este ţara cu cel mai alert rimt de creştere al vânzărilor de discount din Europa

Reţelele de magazine cu profil de discount vor ajunge la o cotă de piaţă de 27% din totalul comerţului alimentar până în 2027. Spre comparaţie, în 2022 în România discounterii aveau o...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.