Diana Caracota, senior strategic planner Cohn&Jansen J. Walter Thompson România: Ideal ar fi ca România să aibă o strategie de brand de ţară foarte amplă. Fiecare sector ar trebui să se gândească cum ar putea să aducă beneficii României

Diana Caracota, senior strategic planner Cohn&Jansen J. Walter Thompson România, a spus că România are nevoie de o strategie de brand de ţară care să includă beneficiile tuturor...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.