De la mâncare şi imobiliare la vânzări directe
Romeo Căzănescu, directorul general al companiei de vânzări directe Herbalife, şi-a propus un avans al vânzărilor de două cifre pentru fiecare din următorii cinci ani în contextul în...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Şase ani de Afaceri de la Zero şi primii noştri milionari. O familie de antreprenori ţinteşte afaceri de 1 mil. euro cu trei centre de activităţi sportive recreative sub brandurile Jumping House şi Skateland „Vrem să deschidem o nouă locaţie“
- ZF Agropower. Suprafaţa cultivată cu rapiţă continuă să crească în fermele româneşti după ce în 2025 cultura a fost un pariu câştigător. Porumbul pierde teren după doi ani de veri toride, însă şi rapiţa resimte acum efectele secetei de toamnă din vestul ţ
- Cum merge businessul şi economia în această perioadă şi ce se anunţă pentru 2026? Cum poate fi dezvoltată mai mult bursa, cum pot atrage finanţare de pe bursă companiile antreprenoriale româneşti? Urmăriţi ZF Live marţi, 4 noiembrie, ora 12.30, o discuţie
- Cum stau românii cu stresul financiar, cum fac faţă plăţii creditelor şi datoriilor? Cum pot fi reeşalonate datoriile care ajung la scadenţă şi nu pot fi plătite acum? Urmăriţi ZF Live marţi, 4 noiembrie, ora 12.00, o discuţie cu Monica Cabat, directorul
- Exclusiv ZF Corporate Răzvan Nica, CEO & Co-Founder, BuildGreen & CarbonTool: Cerinţele legate de ESG nu au fost înţelese la început de companii şi erau percepute ca un cost. Dar văd tot mai multe firme care implementează astfel de proiecte pentru că în final duc la reducerea