De ce se înghesuie brandurile mari de fast-food să vină în România? Un sfert din banii cheltuiţi local în restaurante merg către burgeri, shaorma şi pui prăjit
Românii lasă anual circa 20 mld. lei în restaurantele locale, iar din totalul sumei, aproximativ 4-5 mld. lei ajung, conform estimărilor ZF, în conturile reţelelor de fast-food...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Exclusiv ZF Corporate Anuar Top 100 companii antreprenoriale. Macromex. Comerţ cu bunuri de larg consum
- George Copos redeschide Telecabina Tâmpa şi restaurantul Panoramic din Braşov, după investiţii de 20 mil.euro
- Toneli, cel mai mare producător de ouă, a investit 5 mil. euro într-o fabrică de ouă lichide la Costeştii din Vale din Dâmboviţa. Jumătate din producţie merge la HoReCa şi jumătate la industrie
- Exclusiv ZF Corporate Anuar Top 100 companii antreprenoriale. Agricover Distribution. Comerţ agricol
- NEPI Rockcastle, cel mai mare proprietar de centre comerciale din România, deschide primul său parc solar cu o investiţie de 30 milioane de euro. Proiectul a fost preluat de la Monsson şi finalizat cu ajutorul LONGi şi Enevo Group