Dan Ostahie, Altex: Anul 2026 se anunţă a fi unul dificil, marcat de provocări atât pe plan internaţional, cât şi naţional. Mediul de afaceri va resimţi impactul, dar la Altex şi Brico Dépôt estimăm creştere. Altex este liderul pieţei de electro-IT, raportând afaceri de 7,6 mld. lei anul trecut, plus 9%
♦ Compania operează o reţea de peste 135 de magazine sub două branduri – Altex şi Media Galaxy ♦ În 2024, Altex a preluat Brico Dépôt, o reţea de circa 30 de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Perspectivele industriei textile a Turciei se întunecă
- Dan Ostahie, fondatorul Altex, despre 2026: Mediul de afaceri românesc va resimţi impactul atât al factorilor interni, cât şi al celor externi
- Alka, Croco şi Gusto, singurele branduri româneşti în top exportatori de biscuiţi şi produse de patiserie
- Cum a dezvoltat un antreprenor din Focşani o afacere de peste 50 mil. lei şi 500 de angajaţi în servicii profesionale de curăţenie
- Ştefan Bărbulescu, fondator, Angus Farm: Am început în 2017 exclusiv cu exporturi, acum 60% vindem în România