Cum s-a schimbat consumul în cinci etape. De la mâncare sănătoasă şi wellbeing la shopping online şi stocuri limitate
♦ Urmează etapa a şasea, noua normalitate. Actuala pandemie a schimbat treptat, dar sigur comportamentul de consum, fiecare moment cheie în acest proces, precum şi fiecare...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Antreprenori locali. Producătorul berii Zăganu a atras în acţionariat fondul de investiţii Vertical Seven Group
- Giganţi mondiali îşi unesc forţele pe piaţa poloneză
- Casa de avocatură Dentons: Am oferit consultanţă pentru tranzacţii ce au cumulat 4,25 mld. euro în 2022, cele mai multe fiind pentru companii din România
- Nippon Paper investeşte 15 miliarde de forinţi în construcţia unei fabrici în Ungaria
- Pagina verde. EcoNews ZF