Cum pot companiile de comerţ online est-europene să supravieţuiască concurenţei cu Temu
Piaţa est-europeană de comerţ electronic trece prin transformări majore, nu în ultimul rând datorită popularităţii în creştere a achiziţiilor online, dar şi a concurenţei venite din...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Analiză Care sunt afacerile autohtone care se luptă cu marile lanţuri de supermarketuri şi hipermarketuri
- ZF Live. După ce au lucrat timp de mai mulţi ani într-o fabrică din Italia, Ramona şi Laurenţiu Ungureanu şi-au deschis propria fabrică de detergent în România, care a ajuns la venituri de 16 mil. lei. „Suntem în curs de semnare cu mai multe lanţuri de ma
- Via Transilvanica, drumul care uneşte comunităţi şi businessuri, un proiect ZF susţinut de Banca Transilvania. Implicarea civică ar putea creşte şi oamenii să devină tot mai preocupaţi de problemele comunităţii, însă este nevoie ca ei să fie ghidaţi. „Oam
- Analiză ANALIZĂ ZF. Harta reţelelor româneşti de magazine: Care sunt afacerile autohtone care se luptă cu marile lanţuri de supermarketuri şi hipermarketuri?
- Şase ani de Afaceri de la Zero şi primii noştri milionari. Emanuel Toma, Atlas Sport din Târgu-Mureş: Ca antreprenori trebuie să facem lucrurile atât de bine, încât să transformăm România în ţara pe care ne-o dorim mâine