Cum a ajuns retailerul rus Svetofor, „pe tăcute“, la 11 magazine deschise în oraşele terţiare din România şi la afaceri de 80 de milioane de lei? Magazinele sunt deschise local sub brandul Mere şi arată mai degrabă ca nişte depozite ori magazine din comerţul tradiţional local

♦ Conform datelor existente, ele sunt active pe segmentul hard discount ♦ Compania şi-a anunţat intenţia de a dezvolta operaţiuni în România în 2018, dar apoi a dispărut...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.