Crazy Bubble, cel mai mare brand de bubble tea din Europa, a ajuns la 18 unităţi în România. Florina Faur, general manager pentru România: „Piaţa poate suporta o creştere a numărului de locaţii în viitor. Ne concentrăm pe zonele cu trafic ridicat“
Crazy Bubble, business cu origini poloneze care deţine 139 de magazine la nivel internaţional, unde comercializează băutura bubble tea (ceai cu perle de tapioca) a ajuns la 18 unităţi...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Piaţa de retail continuă să crească. Craiova, Arad şi Alba Iulia se pregătesc de noi malluri în 2023
- Preţuri de Occident, salarii de România. Proprietar de restaurante: „Preţurile sunt cu 50% mai mari decât în 2019, dar nu mi se pare o creştere importantă“
- Adrian Vasilescu, BNR: Ne vom obişnui şi cu scumpirea alimentelor...
- Conferinţa ZF/BT România Irigabilă, Iaşi. „Noi, fermierii, ne facem treaba, producem şi investim în irigaţii, dar statul trebuie să ne asigure apa“
- Conferinţa ZF/BT România Irigabilă, Iaşi, martie 2023. Fermierii: Sistemul de educaţie ne-a învăţat să fim producători, dar astăzi trebuie să ştii să vinzi poate mai mult decât ştii să produci şi să investeşti în marketing