Crazy Bubble, cel mai mare brand de bubble tea din Europa, a ajuns la 18 unităţi în România. Florina Faur, general manager pentru România: „Piaţa poate suporta o creştere a numărului de locaţii în viitor. Ne concentrăm pe zonele cu trafic ridicat“
Crazy Bubble, business cu origini poloneze care deţine 139 de magazine la nivel internaţional, unde comercializează băutura bubble tea (ceai cu perle de tapioca) a ajuns la 18 unităţi...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Coface Top 500 CEE: România are 56 de companii în top 500 şi 9 companii între cele mai mari 100 de companii din Europa Centrală şi de Est ”Companiile româneşti menţin cele mai ridicate rate ale marjei de profit din regiune, reflectând eficienţă operaţiona
- JTI România, producătorul ţigaretelor Sobranie şi Winston şi al dispozitivelor Ploom, îl numeşte pe Marian Zamfir director de marketing în locul lui Anelise Pitiş. Ea a fost promovată Country Manager pentru JTI Belgia şi Luxemburg
- Studiu: piaţa berii fără alcool se maturizează astfel că unu din doi români o aleg la evenimentele sociale, iar 42% o consumă atunci când şofează
- Exclusiv ZF Corporate Agrii România, furnizor de îngrăşăminte şi pesticide, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 1,17 miliarde lei, în creştere cu 4%, şi un profit net de 31,5 milioane lei. Monalisa Ungureanu, CEO Agrii România: În ultimii zece ani am asistat la o s
- BRD şi Auchan lansează, în premieră în România, un pachet de soluţii de finanţare sustenabilă, dedicat exclusiv furnizorilor retailerului