Cornel Cărămizaru, Coca-Cola HBC: Investiţiile trebuie canalizate pe tendinţele de consum, pe ceea ce urmează, nu pe ceea ce a trecut, altfel nu vor rezolva dezechilibrele din piaţă. Coca-Cola HBC este liderul pieţei de băuturi răcoritoare din România, cu o cifră de afaceri de 4 mld. lei în 2024

Investiţiile din zona de retail şi producţie ar trebui să se concentreze pe noile tendinţe de consum şi, pe alocuri, să le anticipeze astfel încât să vină în întâmpinarea nevoilor...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.