Cornel Cărămizaru, Coca-Cola HBC: Investiţiile trebuie canalizate pe tendinţele de consum, pe ceea ce urmează, nu pe ceea ce a trecut, altfel nu vor rezolva dezechilibrele din piaţă. Coca-Cola HBC este liderul pieţei de băuturi răcoritoare din România, cu o cifră de afaceri de 4 mld. lei în 2024
Investiţiile din zona de retail şi producţie ar trebui să se concentreze pe noile tendinţe de consum şi, pe alocuri, să le anticipeze astfel încât să vină în întâmpinarea nevoilor...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Crescătorii români de păstrăv trebuie să-i aducă pe clienţi direct la fermă, cu mâncare locală, pescuit sportiv şi spaţii de cazare
- ZF Cei mai mari jucători din economie: 20 de ani. Imposibil de detronat. Care sunt cei zece lideri de piaţă pentru care de două decenii nu există decât primul loc?
- Companiile şi consumatorii din SUA îşi recapătă încrederea
- Produsele poloneze îşi găsesc din ce în ce mai mult calea către Asia
- Analiză ANALIZĂ ZF Cei mai mari jucători din economie: 20 de ani. Imposibil de detronat. Zece companii au rămas timp de 20 ani lideri ai pieţelor în care activează indiferent de crize, incertitudini economice sau politice. Care sunt sectoarele pe care le domină?