Cora: În perioada pandemiei, deşi proximitatea a avut un rol foarte important de jucat, hipermarketul a fost căutat pentru că oferă totul sub acelaşi acoperiş. Compania a avut anul trecut afaceri de 1,7 miliarde de lei, în scădere cu aproape 2% faţă de anul anterior
♦ Cora are pe piaţa locală 11 hipermarketuri şi operaţiuni online, fiind cel mai puţin extins retailer autohton. Oficialii Cora spun despre 2020, un an marcat de pandemia de...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Up România lansează o platformă prin care angajaţii companiilor îşi pot alege singuri beneficiile extrasalariale dorite, în baza unui buget alocat de angajator
- Colliers: 2021 va fi un an al revenirii, dar pandemia va continua să îşi facă simţite efectele. Investiţiile imobiliare ar putea scădea spre 500-600 mil.euro
- Angajaţii Kaufland România încep vaccinarea împotriva COVID-19, fiind incluşi în etapa a doua a procesului de vaccinare
- Şeful Ursus Breweries, Dragoş Constantinescu, este noul Preşedinte al Asociaţiei Berarii României
- Investiţiile în supermarketuri nu ţin cont de pandemie. Reţelele străine pariază 700-800 mil. euro în 2021 pe apetitul de consum al românilor. Aproximativ 400 de magazine noi vor fi puse pe harta comerţului modern. România se va apropia astfel de 4.000 de