Cora: În perioada pandemiei, deşi proximitatea a avut un rol foarte important de jucat, hipermarketul a fost căutat pentru că oferă totul sub acelaşi acoperiş. Compania a avut anul trecut afaceri de 1,7 miliarde de lei, în scădere cu aproape 2% faţă de anul anterior
♦ Cora are pe piaţa locală 11 hipermarketuri şi operaţiuni online, fiind cel mai puţin extins retailer autohton.
Oficialii Cora spun despre 2020, un an marcat de pandemia de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Cum a reuşit producătorul lactatelor Gabriella din Mureş să intre în marile lanţuri de magazine ”Prelucrăm 15.000 de lapte pe zi în medie, nu suntem o fabrică mare”
- Ediţie specială Afaceri de la zero. Echipa Afaceri de la zero vă urează Sărbători fericite şi La mulţi ani!
- Exclusiv ZF Corporate 30. Auchan România
- Rodica Sabadîş, meşter popular din Maramureş, a început acum 15 ani să creeze bijuterii cu elemente Swarovski, iar acum lucrează cu mărgele din sticlă Preciosa din Cehia. Podoabele se vând în magazinul propriu din Baia Mare şi prin curier în toată ţara
- Exclusiv ZF Corporate 29. COCA-COLA HBC ROMÂNIA