ANALIZÃ
Companiile din industria băuturilor încep să revină pe creştere odată cu stabilizarea pieţei
Dupa o prelungită evoluţie negativă, în perioada 2012-2013 situaţia pietei s-a stabilizat, determinând creşterea cifrei de afaceri a companiilor din industria băuturilor cu 0,5%,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Brandul grec de bijuterii Anna Maria Mazaraki intră pe piaţa locală şi deschide primul magazin din România în mallul ParkLake din Capitală
- ANAF a amendat zece hipermarketuri care nu au respectat plafonarea preţurilor la alimentele de bază. În total, s-au dat amenzi de 18 milioane de lei
- Colliers: „Efectul decembrie” în consum slăbeşte în majoritatea pieţelor europene. România cumpără mai puţine bunuri nealimentare, dar e printre ţările fruntaşe la achiziţia de alimente în ultima lună a anului
- BRD lansează plăţile RoPay pentru comerţul online, cu transferuri instant din mobile banking
- Sorin Pâslaru, redactor-şef ZF: Argument Top 100 cele mai valoroase companii din România - 2025. Ce valoare are "Top 100 Valoroase"