De la o companie în pragul falimentului la afaceri de 70 mil. euro în cinci ani. Abatorul Periş a ajuns la 150.000 de clienţi lunar, o reţea proprie de 29 de magazine, pe platforma Bringo şi în toate reţelele mari de comerţ modern, unde vinde 70% din producţie
„Chiar dacă traversăm o perioadă imprevizibilă, am continuat să facem investiţii, pentru a putea acoperi cererea din piaţă, din surse 100% româneşti.“ Bogdan Grama, directorul...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Grafic: Evoluţia cotei de piaţă a Profi într-un deceniu
- Surpriză de proporţii în primele date despre consum în 2021: În Bucureşti vânzările s-au prăbuşit şi consumul a intrat în teritoriu negativ. Ruralul şi urbanul mic însă „duduie“. Per total, la nivel naţional vânzările de bunuri de larg consum au crescut c
- Agroland Agribusiness încheie anticipat un plasament privat de acţiuni şi atrage 6 mil. lei de la investitori: ofertă suprasubscrisă de 15 ori. Compania este evaluată la 30,4 mil. lei
- Roxana Voicu, Enterprise Concept: Cantitatea mare de date pe care o gestionează retailerii determină nevoia de digitalizare. E un fapt incontestabil
- Nouă companii care produc electronice şi electrocasnice îşi fac loc în topul celor mai importanţi 500 de exportatori locali. Trei jucători sunt chiar în top 50