Clienţii au depăşit complexul berilor româneşti. Mărcile străine pierd teren
TIMIŞOREANA, URSUS ŞI CIUCAŞ CRESC PENTRU AL DOILEA AN CONSECUTIV, fără să se canibalizeze„, spune Mihai Bârsan, vicepreşedinte marketing în cadrul Ursus Breweries, filiala locală a...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Lanţul polonez de supermarketuri Dino Polska şi cea mai mare bancă a Ungariei, OTP Bank, în top 50 companii de urmărit în 2026 realizat de Bloomberg
- Produsele croate vor căpăta o vizibilitate sporită pe rafturile magazinelor locale
- Programele de MBA prin ochii absolvenţilor. Irina Butnaru, Penny: Programul mi-a oferit acces la o comunitate de profesionişti pe care nu o poţi construi în mod obişnuit
- Exclusiv ZF Corporate 14. Grupul Ahold Delhaize (Mega Image + Profi)
- Exclusiv ZF Corporate 12. LIDL Discount SRL