Certificatul verde tulbură apele în retailul alimentar modern, o piaţă de 76 mld. lei şi 3.700 de magazine. Magazinele alimentare şi farmaciile sunt considerate esenţiale, aşa că autorităţile au decis că intrarea este liberă. Dar nu în malluri
♦ În toate celelalte unităţi de retail – bricolaj, modă sau cosmetice – au acces doar cei care deţin certificat verde.
Accesul în magazinele alimentare, fie ele...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ZF Agropower. Victor Nistorică, administrator, Brutăria Bardar: Vindem în Republica Moldova în aproape toate lanţurile mari de magazine şi de doi ani am trecut Prutul. În România sunt preferate plăcintele dulci
- Cum determini un german să voteze? Îi dai o bere gratis, bineînţeles
- Polonia înăspreşte reglementările privind ţigările electronice pentru a-i proteja pe tineri
- Bulgaria se alătură acţiunilor de boicotare a supermarketurilor
- Avertisment pentru Europa: în SUA, gripa aviară face ravagii. Ouăle au devenit atât de preţioase, încât au ajuns să fie furate