Cele mai valoroase 100 de companii din România. Valoarea jucătorilor din comerţ creşte de şase ori mai repede decât media, până la 5,6 mld. euro
Nouă reţele de comerţ modern îşi fac loc în topul celor mai valoroase 100 de companii din România, având o valoare cumulată de 5,6 mld. euro, potrivit calculelor ZF făcute pe baza...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Bursă. Cris-Tim începe astăzi oferta de listare de 473 mil. lei la o evaluare de 1,42 mld. lei. Discount de 5% pentru investitorii de retail în primele patru zile. Raport P/E, între 15 şi 16 ori. Rezultate în creştere pe primul semestru. Ce va face cu ban
- Exclusiv ZF Corporate Analiză Exclusiv ZF Corporate. Top 1.000 cele mai mari companii din România. Azi, liderii din piaţa berii. Cum au evoluat Ursus Breweries, HEINEKEN România, Bergenbier şi URBB în ultimii şapte ani
- Exclusiv ZF Corporate Anuar Top 100 companii antreprenoriale. Annabella. Comerţ alimentar
- IKEA România a înregistrat în anul fiscal 2025 o creştere de 8,6% a vânzărilor, ajungând la o cifră de afaceri de peste 1,5 miliarde lei, cu aproape 44 milioane de produse comercializate
- Ţara lui Mai Bine, platformă care vrea să fie o punte între producători locali şi restaurante, a adus peste 200 de companii împreună: „E un pas înainte, România evoluează”