Cel mai bun an? Vânzările McDonald’s s-au apropiat de 110 mil. euro în S1, cu 20% mai mari faţă de primele şase luni din 2019. Pentru lanţul de restaurante de tip fast-food anul 2019 a fost cel mai bun din istoria de peste 25 de ani în România
McDonald’s România a încheiat S1 cu afaceri de 110 mil. euro, cu 38% mai mari decât cele din aceeaşi perioadă a anului anterior şi cu 20% peste rezultatele din primele şase luni din...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Exclusiv ZF Corporate Analiză Cât au acum micii investitori din Cris-Tim şi cât familia Timiş? Din ofertă, cine a luat cele mai multe acţiuni? Calcule ZF
- Coface Top 500 CEE: România are 56 de companii în top 500 şi 9 companii între cele mai mari 100 de companii din Europa Centrală şi de Est ”Companiile româneşti menţin cele mai ridicate rate ale marjei de profit din regiune, reflectând eficienţă operaţiona
- JTI România, producătorul ţigaretelor Sobranie şi Winston şi al dispozitivelor Ploom, îl numeşte pe Marian Zamfir director de marketing în locul lui Anelise Pitiş. Ea a fost promovată Country Manager pentru JTI Belgia şi Luxemburg
- Studiu: piaţa berii fără alcool se maturizează astfel că unu din doi români o aleg la evenimentele sociale, iar 42% o consumă atunci când şofează
- Exclusiv ZF Corporate Agrii România, furnizor de îngrăşăminte şi pesticide, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 1,17 miliarde lei, în creştere cu 4%, şi un profit net de 31,5 milioane lei. Monalisa Ungureanu, CEO Agrii România: În ultimii zece ani am asistat la o s