Cel mai alert ritm de la intrarea pe piaţă. Lidl: Am deschis 30 de magazine noi şi am relocat alte nouă unităţi în 2021. Anul viitor menţinem ritmul şi extindem sistemul logistic, construim al şaselea depozit. Discounterul german Lidl este liderul comerţului local după cifra de afaceri din 2020, de aproape 12,9 mld. lei (2,6 mld. euro)
♦ Compania a intrat oficial în România în 2011 prin preluarea a circa 100 de magazine Plus Discount şi a ajuns în prezent la peste 318 unităţi.
Lidl a deschis de la începutul...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Topul celor mai mari angajatori din industria alimentară. Cum a ajuns un producător de covrigi şi pizza să aibă cei mai mulţi salariaţi, peste procesatorii de carne, lapte şi făină
- Business sportiv. SportGuru, retailer de echipamente sportive specializate, a ajuns la şapte magazine în Bucureşti şi în ţară
- Business sportiv. Cu numele la purtător. Ce companii dau bani pentru a le afişa brandul pe echipamentele de fotbal din SuperLiga?
- ZF Live. Cristian Păun, profesor universitar, ASE Bucureşti: Tichetele de valoare au impact direct în economie. Pe lângă funcţia socială, ele sunt instrumente care susţin consumul
- De ce nu mai creşte economia: Consumul şi-a temperat creşterea încă înainte de apariţia noilor taxe. Consumul a crescut în iunie 2025 vs iunie 2024 cu numai 2,8%