Cel mai alert ritm de la intrarea pe piaţă. Lidl: Am deschis 30 de magazine noi şi am relocat alte nouă unităţi în 2021. Anul viitor menţinem ritmul şi extindem sistemul logistic, construim al şaselea depozit. Discounterul german Lidl este liderul comerţului local după cifra de afaceri din 2020, de aproape 12,9 mld. lei (2,6 mld. euro)
♦ Compania a intrat oficial în România în 2011 prin preluarea a circa 100 de magazine Plus Discount şi a ajuns în prezent la peste 318 unităţi.
Lidl a deschis de la începutul...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Antreprenori locali. Transavia investeşte 150 mil. euro într-o fabrică de mâncare pentru animale
- Sfârşitul unei ere? Un brand emblematic de modă din Ungaria îşi închide ultimul magazin după 30 de ani
- Antreprenori locali. Transavia vrea să intre în top zece producători de petfood la nivel mondial şi ridică o fabrică de 150 mil. euro în judeţul Alba. „Într-un interval de 2–3 ani de la lansarea vânzărilor, estimăm că EBITA va creşte de la 100 de milioane
- Turcii conduc ore în şir pentru a cumpăra brânzeturi din Grecia şi a scăpa de inflaţie
- Ungaria: Lidl testează magazine mobile de produse alimentare pentru a-şi creşte accesul în zonele rurale