INTERVIU
Cătălin Pozdarie, Hervis: Estimările pentru 2021 sunt încă greu de făcut chiar dacă mai avem doar trei luni din an. Valul 4 al pandemiei loveşte din plin. Compania care operează retailerul de echipamente sportive Hervis a obţinut anul trecut afaceri de 234 de milioane de lei, minus 7%
♦ În 2020, magazinele fizice considerate neesenţiale au fost închise câteva luni, astfel că retailerii de modă, echipamente sportive sau cosmetice au funcţionat doar cu...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Exclusiv ZF Corporate Răzvan Ionescu, CCO Imobiliare.ro : În ultimii ani, s-a realizat o tranziţie, de la câţiva pionieri care se duceau în zone complet noi din Bucureşti, acum avem companii mari care crează noi poli de creştere
- UPDATE ora 11:00. Număr de acţiuni subscrise de 623.000 pentru 11 mil. lei. Grad de subscriere de 15%. Debut în forţă pentru listarea producătorului de mezeluri Cris-tim la Bursa de Valori Bucureşti: investitorii de retail au introdus ordine de cumpărare
- Exclusiv ZF Corporate Anuar Top 100 companii antreprenoriale. Valvis Holding. Comerţ cu băuturi
- Bursă. Cris-Tim testează apetitul investitorilor cu o vânzare de acţiuni de 100 mil. euro. Ce surse de creştere va avea compania? Compania promite minimum 50% din profit ca dividende. Planuri ambiţioase de investiţii, inclusiv achiziţii regionale.
- ZF Business şi marketing în fotbal, o emisiune susţinută de Salt Bank. Dan Şucu, Mobexpert şi investitor în fotbal: Strategia pentru Rapid şi Genoa este consolidarea financiară a celor două cluburi şi crearea unei sinergii între ele