Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti a anunţat anul trecut scoaterea la licitaţie a circa 5.500 mp de spaţii comerciale de pe cel mai mare terminal din ţară şi de pe aeroportul Băneasa, însă la jumătatea lunii februarie 2023 procedura nu fusese încă finalizată
La cât se ridică businessul din aeroportul Otopeni, miza pentru care s-a ajuns la o mită de 22 de milioane de euro? Cele două firme care concesionează spaţiile comerciale au afaceri de 86 mil. euro. În 2022 traficul a fost de 12,6 milioane de pasageri
♦ Printre numele care se găsesc în aeroportul Otopeni se numără restaurantele Burger King, City Grill, Brioche Dorée, cafenelele Ted’s Coffee, Gloria Jean’s, retailerul Carrefour,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Cowboy-ii americani se confruntă cu costuri în creştere şi cu o micşorare istorică a turmelor de vite
- „Vrem comerţ. Un comerţ mai echilibrat.“ SUA au făcut pace comercială cu cel mai bun prieten şi cu cel mai mare duşman
- Europa de Est are propriul război comercial, un nou pas spre fragmentarea regiunii
- ZF Retail Summit 2025. Model de dezvoltare sustenabilă – investiţiile în retail, dublate de investiţii în producţie autohtonă. Motive de optimism din retail: consumul rezistă, investiţiile continuă. Retailerii au încredere în economia locală şi investesc
- Mallurile, hipermarketurile, supermarketurile, ideea de supermarket, împreună cu televizorul color, maşina de spălat automată, clădirea modernă de birouri au fost pentru noi simbolurile unei lumi spre care tânjeam în anii ’90. Toate aceste lucruri câştiga