Cât de mult cântăreşte în rândul consumatorilor ideea de „made in Romania“? Ce altceva contează la cumpărături? Comportamentul de consum al oamenilor se schimbă periodic, influenţat de factori multipli, de la situaţia economică şi puterea de cumpărare la tendinţele din comerţ şi la scena socială
♦ Spre exemplu, acum 15-20 de ani, sintagma „made in Romania“ nu avea aceeaşi greutate pe care o are astăzi, ba din contră, oamenii preferau mărcile internaţionale celor autohtone...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- O nouă „vedetă“ în lumea traderilor de cereale: Klimad, de la 1,7 la 438 mil. lei în trei ani, cu numai doi angajaţi
- În căutare de bani, Comisia Europeană vrea să majoreze drastic taxele pe ţigări. Opoziţia se anunţă dură
- Antreprenori locali. Carmistin, producătorul cărnii de pasăre La Provincia, şi-a triplat exporturile în 2024, până la 140 mil. lei. Grupul vizează o nouă triplare în 2025, la 450 mil. lei
- Investitori americani redeschid un mare terminal de export de cereale din Odesa, un test pentru finanţarea afacerilor ucrainene pe timp de război
- Economia SUA şi cea a Chinei rezistă în războiul comercial global. Piaţa americană a muncii continuă să creeze joburi într-un ritm sănătos, în timp ce exporturile chinezeşti stabilesc recorduri