Cât de mult cântăreşte în rândul consumatorilor ideea de „made in Romania“? Ce altceva contează la cumpărături? Comportamentul de consum al oamenilor se schimbă periodic, influenţat de factori multipli, de la situaţia economică şi puterea de cumpărare la tendinţele din comerţ şi la scena socială
♦ Spre exemplu, acum 15-20 de ani, sintagma „made in Romania“ nu avea aceeaşi greutate pe care o are astăzi, ba din contră, oamenii preferau mărcile internaţionale celor autohtone...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- HORA - Organizaţia Patronală a Hotelurilor şi Restaurantelor susţine că creşterea TVA va duce la scăderea vânzărilor cu aproximativ 15%, ceea ce va avea un efect negativ proporţional asupra TVA-ului colectat
- Confederaţia Patronală IMM România atrage atenţia viitorului executiv: nu se poate cere antreprenorilor şi angajaţilor din mediul privat să suporte singuri deficitul bugetar şi nu se poate solicita solidaritate din partea mediului privat fără ca aceasta s
- Concordia, cea mai importantă organizaţie patronală din România, salută desemnarea lui Ilie Bolojan în funcţia de premier: Vrem ca orice decizie să fie discutată înainte, nu acceptăm să fim puşi în faţa unor decizii unilaterale care ne afectează direct ac
- Care sunt domeniile domentului, validate de juraţii VINARIUM, cel mai important concurs de vinuri din Europa Centrală şi de Est. Lumea întreabă. A.I. răspunde. VINARIUM decantează
- Mobexpert lansează un card de credit co-branded în parteneriat cu UniCredit. Adelina Badea, CEO Mobexpert: Ne dorim ca experienţa de cumpărare să fie în continuare cât mai uşoară şi personalizată