Cartofiori de Covasna, produs condimentat şi vândut la pungă în retail, deţinut de Spicy Food, a atras de la UE 250.000 de euro pentru un depozit şi extinde lanţul scurt de aprovizionare, deja susţinut de 20-30 de fermieri locali

Spicy Food, compania din spatele brandului Cartofiori de Covasna, a atras o finanţare europeană de 250.000 de euro pentru construcţia unui nou depozit şi extinderea lanţului scurt de...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.