Cartofiori de Covasna, produs condimentat şi vândut la pungă în retail, deţinut de Spicy Food, a atras de la UE 250.000 de euro pentru un depozit şi extinde lanţul scurt de aprovizionare, deja susţinut de 20-30 de fermieri locali
Spicy Food, compania din spatele brandului Cartofiori de Covasna, a atras o finanţare europeană de 250.000 de euro pentru construcţia unui nou depozit şi extinderea lanţului scurt de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Supliment ZF Rezidenţial. Adelina Badea, Mobexpert: Clienţii sunt din ce în ce mai educaţi, interesaţi de design şi calitate. Pregătim cel mai ambiţios plan de expansiune din ultimii ani
- Afaceri de la Zero. Adrian Stănuşoiu, absolvent al Facultăţii de electrotehnică din Craiova, a fondat compania Crilermar şi produce din materiale reciclate produse de plastic pentru casă şi grădină
- Este naţionalismul renăscut al consumatorilor de pretutindeni o sabie cu două tăişuri: un ajutor acasă pentru brandurile autohtone, dar o frână la export?
- JYSK deschide magazin la Topliţa, judeţul Harghita, şi ajunge la o reţea locală de 151 de unităţi
- Bulgaria va furniza apă Greciei în următorii cinci ani