Cartofii prăjiţi şi chipsurile poloneze cuceresc pieţele europene
Cartofii prăjiţi din Polonia câştigă teren în comerţul exterior, notează Rzeczpospolita.
În prima jumătate a acestui an, ţara a livrat cu 14% mai mult decât cu un an în urmă, iar...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ZF Live. Valentin Nechita, UTIL SPC: Clienţii mari au redus motoarele, dar clienţii mici şi medii sunt cei care susţin creşterea
- Silvia Floare, Mezanin Market: „Harta Muzeelor ne arată bogăţia culturală neexplorată a oraşului, nu doar muzeele mari, ci şi colecţiile mici, casele memoriale, spaţiile de artă permanente“
- Grafic: Evoluţia consumului în luna august, an/an, de la criza COVID încoace (%)
- CEC Bank pentru Afaceri Româneşti. Florin Cordiş, fondator al Life Art Distribuţie, un business cu soluţii de tratare a aerului: Ne gândim la un sistem de francizare a afacerii. Suntem într-un moment în care compania este bine pusă la punct
- CEC Bank pentru Afaceri Româneşti. Ştefan Popa, Lunet Eyewear: Preţul unic pentru perechea de ochelari a contat mult pentru afacerea noastră. Suntem în discuţii avansate cu un fond de investiţii. Reluăm extinderea reţelei de magazine