Carrefour îşi aşteaptă clienţii în magazin cu caserola de acasă. „Tratăm plasticul ca pe o monedă de schimb, pentru a avea un impact pozitiv asupra mediului.“
Grupul francez Carrefour, al doilea cel mai mare jucător de pe piaţa locală de retail, îşi propune să reducă consumul de plastic în magazine, iar 60% din deşeurile colectate să fie...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Ce înseamnă patriotismul economic: să fii importator, să dai de lucru chinezilor şi nemţilor iar în ţară să ai o secretară, sau să fii multinaţională, să investeşti aici, să angajezi sute şi mii de români, să obţii profit şi apoi să îl repatriezi?
- Cum arată datele businessului din România: Primele 2.000 de firme mari realizează 52% din cifra de afaceri totală din economie, de 1.991 mld. lei, adică 406 mld. euro, dar numai 34% din profit. 800.000 de microîntreprinderi şi IMM-uri au 48% din cifra de
- Mihail Arghiropol, MAD Projects: Calea Victoriei a ajuns acum prea aglomerată cu cafenele, restaurante şi gelaterii. Este nevoie de mai multe magazine comerciale
- Finanţarea agriculturii creşte, dar nu la fel de rapid ca industria, activităţile de intermediere financiară şi construcţiile
- ZF Agropower. Producţia de fructe din acest an este bună, în unele cazuri dublă faţă de 2021, dar rămâne nerecoltată pentru că e lipsă mare de zilieri