Carrefour a dublat în ultimul an reţeaua de magazine Supeco, un mix de discount şi cash&carry, care a ajuns la 20 de magazine
Grupul francez Carrefour a deschis cel de-al 20-lea magazin din România sub brandul Supeco pe strada Liviu Rebreanu, numărul 1 din Bucureşti, arată datele comunicate pe reţeaua de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Multinaţionalele susţin că închid fabricile pentru eficientizare, dar ce spun cifrele: Colgate-Palmolive făcea profit mai mare când avea producţie în România. Acum, detergentul de vase Axion e adus din Guatemala. Cum poate fi mai eficient să produci la „c
- Bursă. Oferta Cris-Tim: subscriere de 197% pe tranşa investitorilor de retail după două zile
- ZF Agropower. Producătorii de aronia: există potenţial pentru acest fruct, în special în magazinele de specialitate, însă piaţa de desfacere e o problemă. Avem nevoie de promovare
- Grafic: Topul ţărilor din Uniunea Europeană în funcţie de cantitatea de bere produsă (mld. litri)
- Grafic: Evoluţia producţiei de bere între 2013 şi 2024 (mil. hl)