Care e reţeta mărcilor private de reuşesc să fie cu 30% mai ieftine decât brandurile şi ce impact au ele asupra producătorilor autohtoni?
Mărcile private ale marilor lanţuri, produse cu vânzări de 5-6 mld. euro anual, au ajuns în vizorul ministrului agriculturii, care aduce în prim-plan o problemă semnalată în mai multe...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Exclusiv ZF Corporate 23. Superbet
- Povestea retailerului La Cocoş, spusă chiar de Iulian Nica, fondatorul afacerii: Norocul meu a fost că eram singurul „nebun” care dorea să închirieze acel spaţiu!
- Principalele tendinţe care vor defini industria plăţilor în 2026, în viziunea Visa: cumpărături bazate pe agenţi AI, un nivel record al plăţilor digitale vs cash, noi maxime pentru stablecoin, dar şi creşterea semnificativă a atacurilor asupra identităţii
- Exclusiv ZF Corporate 22. Carrefour România
- Cât costă un hectar de teren agricol în România şi care este cea mai scumpă destinaţie europeană