Călin Ionescu, CEO Sphera Group: În România s-au făcut paşi importanţi în procesul de adopţie a strategiilor ESG. Este un drum care va continua, pentru că aceste reglementări vor guverna activitatea economică mulţi ani de acum înainte
Călin Ionescu, CEO al grupului de restaurante Sphera Franchise Group, care operează francizele KFC, Pizza Hut şi Taco Bell pe plan local, apreciază că în România s-au făcut paşi...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Un grup german cu o istorie de un secol îşi mută producţia în România invocând salariile prea mari din Germania şi concurenţa agresivă din China
- Slow Food Buzău, cu 32 de membri - fermieri, producători de alimente, propietari de pensiuni şi restaurante - a atras peste 10.000 de turişti la Buzău în doi ani de activitate, din 10 ţări europene, printre care Spania şi Germania „Ne dorim ca Buzăul să
- Artesana, producătorul român de lactate artizanale, porneşte un proiect de cercetare cu Universitatea de Ştiinţe Agricole din Cluj-Napoca pentru a vedea diferenţele de calitate dintre laptele neomogenizat, aşa cum era băut de bunicii noştri, şi cel omogen
- Sphera Franchise Group a investit 600.000 euro în deschiderea unei noi unităţi KFC, în incinta Retail Park Piteşti şi ajunge la o reţea de 110 unităţi în România
- Cum au ajuns doi giganţi din Franţa cei mai mari producători de lactate din România: Albalact a avut o cifră de afaceri de 1,3 mld. lei în 2024, iar Danone 1,1 mld. lei