Business sportiv. Doi antreprenori români au pornit Electryphy, un brand românesc de echipamente sportive pentru tenis, produse integral pe plan local, în urma unei investiţii de 100.000 de euro. „Obiectivul pentru 2026 este listarea produselor în marile reţele de retail europene specializate în tenis“

♦  Brandul a fost lansat în luna iunie a acestui an, având un portofoliu de 60 de produse, iar aşteptările antreprenorilor sunt de a ajunge la venituri de 500.000 de euro în acest...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.