Business Insights with PwC. Mihai Aniţa şi Ruxandra Târlescu, PwC România: Pandemia a venit cu multe modificări în comportamentul consumatorilor. Valoarea vânzărilor online va creşte cu cel puţin 20% în 2020. Dar online-ul nu va fi majoritar după ce va trece această criză
„Dacă anul trecut am avut în jur de 4,6 mld. euro vânzări online, eu estimez că în acest an vor creşte cu cel puţin 20%, deci vor trece de bariera de 5 mld. euro, vor ajunge la...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Puratos, producător de ingrediente pentru cofetărie, vrea să-şi dubleze businessul până în 2030, la 100 mil. euro
- Bursă. DN AGRAR accelerează demersurile pentru listarea pe Piaţa Principală a BVB în S1/2027
- Perspectivele industriei textile a Turciei se întunecă
- Dan Ostahie, fondatorul Altex, despre 2026: Mediul de afaceri românesc va resimţi impactul atât al factorilor interni, cât şi al celor externi
- Alka, Croco şi Gusto, singurele branduri româneşti în top exportatori de biscuiţi şi produse de patiserie