„Bunica“ a strâns în 2024 cea mai mare zestre: 10% din 2 mld. lei, vânzările anuale de ulei de consum din România, se duc la brandul lider de piaţă
♦ În piaţa uleiului de consum, lupta pentru supremaţie s-a dat anul trecut între Untdelemn de la Bunica, Unisol (cu o cotă de piaţă de 7,2%), Unirea (3%) şi Floriol (3%),...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Inflaţia din Cehia coboară la 2,5% în august după ce scumpirile la alimente se temperează
- De ce s-a înjumătăţit producţia de legume a Bulgariei în 20 de ani?
- Guvernul suedez înjumătăţeşte TVA la alimente
- Şeful Leroy Merlin: Anul 2025 este anul în care accelerăm investiţiile. Reţeaua de bricolaj vede o creştere a pieţei cu 2-3 mld. euro în trei ani, susţinută de renovările caselor pentru eficienţă energetică
- Ediţie specială Afaceri de la Zero susţinută de 5 to go. Cum se împacă programarea cu servitul cafelei în dimineţile aglomerate? „Astăzi dacă ar fi să fiu în locul oricărui angajat din cele două zone, aş putea să fac acel lucru. E bine să ştii domeniul în