Un nivel de dezvoltare similar cu cel din Lisabona sau din Berlin
Bucureştiul „mănâncă“ aproape un sfert din comerţul alimentar deşi are doar 10% din populaţie
Românii cheltuie anual în comerţul cu dominantă alimentară - atât în hipermarketuri şi supermarketuri cât şi în chioşcuri şi alimentare – 16-17 mld. euro. Din total, bucureştenii...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Exclusiv ZF Corporate 52. Selgros Cash & Carry
- Exclusiv ZF Corporate 51. Bosch România
- ZF AGROPOWER. Hani Khalil, Five Continent: consumul de brânzeturi a început să crească, a ajuns la 6-7 kg per capita. Brânza este un produs de viitor
- Exclusiv ZF Corporate 47. Ursus Breweries
- Exclusiv ZF Corporate 45. JTI România