Brandurile româneşti care au ales insolvenţa sau falimentul
Mai multe grafice şi tabele din domeniul Retail&Agrobusîness
Materialul a apărut în editia din 23 iunie a Ziarului Financiar
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Conferinţa „Descoperiţi România. Care sunt atuurile României în competiţia pentru atragerea investiţiilor?“, o iniţiativă a Fundaţiei Deloitte. Cornel Cărămizaru, director general al Coca-Cola HBC: Sustenabilitatea nu mai este o linie de costuri, ci a aju
- Pagine verde. Plastic – realităţi şi prejudecăţi. PET versus sticlă: de ce plasticul este un material mai durabil şi cu un impact mai mic asupra mediului
- Retrospectivă ZF 2025 - ECONOMIA VERDE. Pagina verde. Schimbarea la faţă a economiei circulare: anul 2025 a adus noi ţinte de colectare şi planuri de investiţii. Ce proiecte au mişcat sectorul anul acesta
- Caravana de business a Ziarului Financiar, un proiect susţinut de Banca Transilvania: doi ani, şapte oraşe şi aproape 200 de poveşti de business şi cultură. Ce urmează?
- Cum se anunţă anul 2026 în economie şi în business? Urmăriţi ZF Live miercuri, 17 decembrie, ora 12.30, o discuţie cu editorii ZF