Brandurile care se dezvoltă în umbra giganţilor internaţionali Zara, H&M şi C&A
Mai multe grafice şi tabele din domeniul Retail&Agrobusiness
Materialul a apărut în ediţia din 17 august 2015 a Ziarului Financiar.
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Nestlé România: Avem fermieri locali de la care ne luăm materia primă, dar sunt din ce în ce mai puţini. România are un potenţial enorm aici
- Ionuţ Ciprian Dejeu, Distri Fresh International: Am încercat să depunem foarte multe proiecte pe fonduri europene în ultima perioadă, chiar ne-am angajat în firmă un specialist, dar din păcate condiţiile sunt tot mai stricte
- Bogdan Alexandrescu, CEC Bank: Am făcut o analiză şi circa 1 din 5 clienţi care activează pe cultură mare este afectat de secetă în proporţie mai mare de 50%. Căutăm soluţii pentru fiecare client şi eu zic că vom trece cu bine peste acest an
- Un antreprenor care a închis o fabrică de modă la Iaşi: Producţia de haine e o industrie a ţărilor sărace, iar dacă se închide, înseamnă că România nu mai e săracă
- Simigeriile Petru: E loc de expansiune. Avem o fabrică în care am investit peste 2 mil. euro, gata să deservească peste 1.000 de magazine