ANALIZÂ ZF
Brandurile britanice şi americane de modă nu au priză la consumatorii români. Top Shop e cel mai recent exit, dar Debenhams şi Forever 21 au avut aceeaşi soartă
♦ Piaţa modei din România e una dintre cele mai concurenţiale, cu peste 100 de branduri - în special străine – care se luptă pentru cei peste 3,5 mld. euro cheltuiţi de români pe...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Câţi bani cheltuiesc românii în online în comerţul alimentar: Suma creşte spre 10 mld. lei, dar ponderea în total vânzări scade. De ce?
- Sergii Kharin, noul Country Leader al Corteva în România: Ne concentrăm pe furnizarea de producţii mai mari, culturi mai reziliente şi profitabilitate îmbunătăţită. Călcăm acceleraţia pe dezvoltarea de produse orientate spre valoare
- Exclusiv ZF Corporate 35. METRO România
- Exclusiv ZF Corporate 34. Grupul Catena-Fildas
- Cât ne costă cozonacul de Crăciun? România are un deficit de 425 mil. euro cu ingredientele pentru cozonac, iar fisticul pentru „Dubai Style” creşte nota cu aproape 10 mil. euro