Brandul românesc de modă Ami Amalia a cumpărat o clădire în zona Icoanei din Bucureşti şi deschide primul său magazin offline. Investiţia totală în acest proiect, respectiv investiţia în achiziţia clădirii, în recondiţionarea ei şi în amenajare, se ridică la 600.000 de euro
Brandul românesc de modă Ami Amalia, fondat de antreprenoarea Amalia Săftoiu, îşi extinde prezenţa cu un prim magazin offline propriu, care va fi deschis în centrul Bucureştiului, în...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Retrospectiva ZF 2025 - M&A. Care au fost cele mai importante tranzacţii ale anului? 10 acorduri cu o valoare cumulată de peste 2 mld. euro au mişcat piaţa de M&A în 2025
- Polonia rămâne cel mai mare producător de electrocasnice din UE, dar sectorul se află la o răscruce de drumuri
- Grafic: Cum se împart deschiderile Sinsay pe regiuni
- Piaţa de modă continuă să atragă nume noi deşi inflaţia a pus frână consumului. Brandul de echipamente sportive Lululemon şi grecii de la Anna Maria Mazaraki intră pe piaţă, în timp ce Primark accelerează expansiunea
- Afaceri de la Zero. Andra Cordovan a lucrat într-o florărie când era studentă la Facultatea de psihologie şi a decis apoi să îşi facă propriul business în acelaşi domeniu. Vânzările ANDRA - a floral story au crescut cu 25% în acest an