Brandul de încălţăminte Bata, care a fost operat de Eugen Păturan, iese din România după aproape două decenii. Francizatul a închis recent ultimele trei magazine. În cel mai bun moment, pe piaţă existau 12 magazine sub acest brand pe plan local
Eugen Păturan, antreprenorul care dezvolta pe plan local brandul de încălţăminte Bata în franciză, a închis ultimele trei unităţi sub această marcă. Motivele care au stat în...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Exclusiv ZF Corporate Industrie. Producători electrocasnice. Rămâne „în priză”?
- JD Agro Cocora, afacere deţinută de investitori danezi, a investit 2,5 mil. euro într-un sistem de irigaţii pentru ferma din Ialomiţa, care va uda 1.000 ha cultivate cu soia şi porumb
- Cushman & Wakefield Echinox: Românii au cheltuit anul trecut aproximativ 40 miliarde de euro în marile reţele de retail, în creştere cu 7%. ”Ponderea cheltuielilor pentru mâncare şi pentru traiul zilnic se menţine ridicată, ritmul de creştere a încetinit,
- Exclusiv ZF Corporate Industrie. Celuloză, hârtie, carton. Miliardul, tot mai departe
- Ungaria: sezonul pepenilor a început cu scăderea cu 50% a importurilor