Bogdan Savin, PepsiCo: Magazinele mici au nevoie să se specializeze pentru a fideliza clienţii. Pandemia a schimbat comportamentul consumatorului, astfel că una dintre aceste schimbări este faptul că oamenii merg mai rar în magazine, însă coşul de cumpărături este mai mare
Bogdan Savin, senior vice-president commercial Europe PepsiCo, spune că retailul clasic are viitor, însă ceea ce trebuie să facă magazinele mici din comerţul tradiţional este să se...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Analiză De ce e nevoie de fabrici şi industrie: Investiţii de peste 300 milioane de euro au transformat România în cel mai mare exportator de espressoare din Europa şi al doilea din lume
- Premierul Bolojan nu mai vrea să plafoneze adaosul comercial la alimentele de bază de la 1 octombrie, iar PSD spune că inflaţia va urca de la 10% la 14% în decembrie
- Antreprenori locali. Reţeaua Sofiaman a ajuns la 20 de unităţi şi continuă expansiunea
- Noul magazin asiatic din Budapesta este un adevărat succes
- În Ungaria, inflaţia muşcă din nou şi revenirea economică s-ar putea amâna cu încă un an. În Polonia, inflaţia pare să fie sub control şi permite băncii centrale să scadă dobânzile şi să stimuleze creşterea economică. Economia poloneză este deja campioană