BIPA, brandul de drogherii al grupului german REWE, va începe extinderea în România la începutul anului viitor, prin deschiderea primului său magazin, în Mega Mall Bucureşti. Retailerul are în plan să deschidă 20-25 de magazine pe an
BIPA, brandul de drogherii al grupului german REWE, va începe extinderea în România la începutul anului viitor, prin lansarea oficială a primului său magazin, în Mega Mall Bucureşti....
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- BIPA, brandul de drogherii al grupului german REWE, va începe extinderea în România la începutul anului viitor, prin deschiderea primului său magazin, în Mega Mall Bucureşti. Retailerul are în plan să deschidă 20-25 de magazine pe an
- Un retailer polonez de modă cu preţuri mici a ajuns aproape pe nesimţite între cei mai extinşi jucători din piaţă, având 200 de magazine în România. Şi expansiunea continuă
- Grupul antreprenorial românesc Agroland a investit 350.000 euro în două noi magazine MEGA şi vrea să accelereze dezvoltarea acestui format începând cu anul viitor
- Altex accelerează transformarea Brico Depot: showroom record la Târgovişte şi primul hub de bucătării din reţea
- Mallul nu mai e doar pentru cumpărături: divertismentul activ a ajuns o piaţă de 30 mil. euro şi creşte în continuare