Big Mac Index, un indicator bun şi pentru inflaţie: Preţul unui sendviş Big Mac de la McDonald’s a crescut cu 16% într-un an şi cu 32% din 2019 încoace. Indexul Big Mac a fost lansat de publicaţia The Economist acum mai bine de trei decenii
Un sendviş Big Mac, un produs etalon pentru lanţul de restaurante de fast-food McDonald’s, costa la începutul acestui an în România 12,3 lei, potrivit publicaţiei The Economist....
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Românii pun mai mulţi bani în coşul de economii decât în cel de cumpărături
- Antreprenori locali. Cum vrea Cristian Rusu să relanseze Rus Savitar, grup pe care l-a răscumpărat de la Greenbridge: Vrem să aducem compania pe break-even. Începem să reconstruim cu 200 de oameni
- Afacerile producătorului de mobilier tapiţat Mobila Dalin, controlat de famila Cotoi din Reghin, au scăzut cu aproximativ 8% în 2023, ajungând la 48,9 mil. lei
- Afaceri de la Zero. Cristiana Coman a plecat din resurse umane şi a dezvoltat un brand de produse cosmetice cu ingrediente naturale pentru femei
- Analiză ZF. Goana după preţuri mici schimbă faţa magazinelor mari: retailerii alimentari, de modă şi electro-IT pariază „în cor“ pe formatul de discount