Bărbaţii români cheltuie anual aproape 10 mld. lei pe haine şi pantofi, iar brandurile lor favorite sunt H&M, Zara şi Decathlon. „Domnii cheltuie sume mai mari de bani decât doamnele, doar că mai rar”
Bărbaţii din România au cheltuit în 2024 aproape 10 miliarde de lei pe haine şi pantofi, arată estimările companiei de cercetare de piaţă Euromonitor. Suma e cu circa 6,5% mai mare...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Carrefour pariază în continuare pe reţeaua de proximitate şi ajunge la 200 de magazine Express, plus 191 în format Market
- Comenzile noi din industria prelucrătoare au crescut în primele zece luni ale anului cu 4,7%. Industria bunurilor de uz curent a avut un plus de 7,7%, iar industria bunurilor de folosinţă îndelungată de 6,1%
- Supliment ZF Economia verde. Analiză. Fermele din România încep să valorifice gunoiul de grajd: cinci companii au depus proiecte pentru staţii de biogaz finanţate prin PNRR
- Supliment ZF Economia verde. Tabloul colectării electronicelor şi electrocasnicelor vechi sau cum se pierd resurse valoroase. Reuşim să colectăm televizoare vechi şi telefoane de trei ori mai puţin decât un norvegian. Restul le ducem la fier vechi sau le
- Supliment ZF Economia verde. Start-up-uri care schimbă faţa economiei circulare: zece afaceri care fac businessul românesc mai „verde“