Bărbaţii români cheltuie anual aproape 10 mld. lei pe haine şi pantofi, iar brandurile lor favorite sunt H&M, Zara şi Decathlon. „Domnii cheltuie sume mai mari de bani decât doamnele, doar că mai rar”
Bărbaţii din România au cheltuit în 2024 aproape 10 miliarde de lei pe haine şi pantofi, arată estimările companiei de cercetare de piaţă Euromonitor. Suma e cu circa 6,5% mai mare...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Producătorul Arca, brand de specialităţi artizanale pe bază de peşte, investeşte 5 mil. euro pentru creşterea capacităţii de producţie din Bacău şi deschide băcănii proprii numite Undé
- Marian Pavel, country manager Rezolv Energy : Orice piaţă de energie liberă obligă jucătorii industriali să îşi securizeze un preţ pe termen lung. Cred că vom vedea şi consumatorii industriali locali să meargă spre zona de PPA, pe măsură ce cerinţele de
- INS confirmă creşterea economică din T3/2025 de 1,6% an/an şi de 0,8% în primele 9 luni. Pe categorii, construcţiile, agricultura şi comunicaţiile au avut contribuţii pozitive. Industria şi activităţile profesionale, de servicii administrative şi de supor
- 10 antreprenori locali se mobilizează pentru a investi în producţia de alimente în condiţiile în care capitalul străin nu pune bani în acest sector
- Importurile de ouă ale Poloniei s-au dublat anul acesta, consecinţă a eforturilor producătorilor de a rămâne pe pieţele externe