Băneasa Shopping City îşi întrerupe activitatea în perioada 23 martie – 16 aprilie 2020 pentru a-şi proteja clienţii, retailerii şi angajaţii. „Suntem conştienţi că măsura va avea un impact economic semnificativ asupra afacerilor noastre, însă acum este esenţial să avem o atitudine care facilitează prevenţia”.
Băneasa Shopping City anunţă suspendarea temporară a activităţii comerciale pentru a proteja comunitatea, clienţii, retailerii precum şi angajaţii de răspândirea COVID-19 . Centrul...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- România, la extreme: în timp ce patronatele şi chiar guvernul se luptă să nu crească salariul minim pe economie pentru că IMM-urile nu ar avea resurse financiare pentru acest lucru, la polul opus un patron caută de un an şi jumătate un director operaţiona
- România contrastelor: Bucureştiul a depăşit puterea de cumpărare din Varşovia şi Praga, dar peste trei sferturi din judeţele ţării abia ajung la jumătatea mediei europene
- Pleacă Carrefour din România? Presa franceză scrie că grupul a angajat BNP Paribas să testeze interesul pieţei. Carrefour spune că businessul local creşte şi investiţiile pe 2025 rămân în picioare. Ce urmează din 2026? Nu e clar
- Transmeteorit, companie care produce legume în Tulcea sub brandul Generaţii, investeşte 10 mil. euro într-un depozit cu 65% cofinanţare europeană
- ZF ESG 2025. De la cost la investiţie strategică. Companiile care se aliniază la ESG au nevoie de indicatori puţini şi clari pentru a implementa rapid schimbările