Avocaţii de la Clifford Chance au asistat grupul polonez Green Factory la finalizarea achiziţiei producătorului de salate Eisberg de la compania elveţiană Bell Food Group
O echipă multijurisdicţională Clifford Chance din România şi Polonia a oferit consultanţă grupului polonez Green Factory, parte a Green Holding, la finalizarea achiziţiei Eisberg...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Irina Stăncescu, cofondator Pain Plaisir: Noi, afacerile mai mici, avem o libertate de joacă mai mare noi nu prea luăm decizii, ci testăm lucruri. Din aceste jocuri, apar tot felul de colaborări între noi
- Rucsandra Hurezeanu, fondator Ivatherm: De multe ori, românii au o idee preconcepţie că brandurile româneşti nu ar avea destulă expertiză şi că nu ar fi destul de bine văzute pe anumite pieţe. Noi am fost foarte bine primiţi pe multe pieţe din Europa şi
- Laurenţiu Bănescu, cofondator, Zăganu: Noi creştem cu două cifre în ultimii câţiva ani ca cifră de afaceri, iar acest lucru este foarte bun în condiţiile în care piaţa stagnează. Targetăm şi noi zona de export pentru că din păcate credem că industria Hore
- Diana Crişan, director executiv Diami: Claritatea pe care brandul a comunicat-o înaintea celorlalte elemente, preţ, ambalaj şi altele, este definitoriu pentru comportamentul de achiziţie al consumatorului
- Robert Dorobanţu, fondator şi CEO, Ambito: Nu suntem la nivelul crizei din 2010, piaţa este mult mai pregătită, iar investitorii au acumulat resurse