Auchan atacă puternic segmentul discounterilor. Ionuţ Ardeleanu, Auchan: Vrem să fim în topul retailerilor cu cele mai mici preţuri. Suntem pregătiţi pentru efectele situaţiei economice asupra consumului
♦ Retailerul e activ în România pe multiple canale, de la hipermarket la supermarket şi de la proximitate modernă la online ♦ În total, sunt circa 440 de unităţi fizice, plus...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ZF 15 minute cu un antreprenor. Valori Nutriţionale, aplicaţia care ajută operatorii din industria alimentară să calculeze valorile nutriţionale, a căror afişare este obligatorie, vrea să atace pieţele externe
- Somproduct, unul dintre cei mai mari retaileri online de mobilier, a intrat în insolvenţă la propria cerere. În 2023, compania anunţa creşteri de vânzări de 40%
- Pariu pe producţie. Gigantul belgian United Petfood, unul dintre cei mai mari producători de hrană pentru câini şi pisici din lume, investeşte 35 mil. euro într-o fabrică în Dâmboviţa
- Ocupaţia de enolog, oficial recunoscută în COR
- Deloitte România a asistat grupul britanic M Core în preluarea unui portofoliu de şapte mall-uri din România de la MAS Real Estate, într-o tranzacţie de 49 mil. euro