Au trecut graniţele. Pantofii Musette sunt la New York, iar cosmeticele Farmec şi Ivatherm au ajuns până în Asia
Branduri româneşti precum Musette, Jolidon sau Farmec au ajuns în toate colţurile lumii şi nu se opresc aici în contextul în care există cerere pentru produse made in Romania, indiferent...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Daniel Buda, vicepreşedinte, Comisia pentru agricultură şi dezvoltare rurală din Parlamentul European: România trebuie să dezvolte zona de procesare în industria alimentară. Avem producţii bune de cereale, dar lipseşte veriga care adaugă valoare adăugată
- Activele celui mai vechi producător de Salam de Sibiu vor fi preluate până la finalul anului de Cris-Tim Family Holding
- Chinezii de la Haier caută cumpărător pentru fabrica de 70 mil. euro din Prahova pe care au închis-o după nici patru ani
- Ce amenzi riscă retailerii în cazul în care sunt confirmate nereguli ca urmare a vizitelor inopinate de la Consiliul Concurenţei? Amenzile pot depăşi 700 mil. lei
- ZF Agropower. Doi tineri s-au întors în ţară după mai mulţi ani în care au lucrat în Germania şi au pus bazele unei culturi de sparanghel