Cum şi-au împărţit teritoriul Capitalei cei mai mari retaileri de bricolaj din România? Retailerii de bricolaj concurează pe o piaţă a cărei valoare este estimată la peste cinci miliarde de euro anual
♦ Lider este Dedeman, care şi-a ancorat în Bucureşti şapte din cele aproape 60 de magazine ale sale din România.
Cu peste 20 de magazine pline de materiale de construcţii şi...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Un fotbalist celebru vrea să cucerească Polonia şi lumea întreagă cu kebaburile sale
- LG Electronics cumpără o participaţie în cadrul start-up-ului Pasqal cofondat de câştigătorul premiului Nobel pentru fizică din 2022
- Business sportiv. În ce mai investesc sportivii? Pe lângă construirea şi amenjarea centrelor şi cluburilor sportive, imobiliarele devin cel mai atractiv sector, unde marja de profit poate fi de circa 10-15% pe an
- Alexandrion Group a investit 2 milioane de euro în noi linii de îmbuteliere în fabrica din România şi capacitatea de producţie a crescut cu 40%
- Ediţie specială Afaceri de la Zero susţinută de 5 to go. Se vorbeşte mult despre businessuri mari, dar cred că e important să cunoaştem şi povestea unui antreprenor mic, cu o afacere de 100.000 de euro sau de 500.000 de euro, să vedem cum gestionează totu