Cum au ajuns plaformele chinezeşti Temu şi Shein să cucerească piaţa de modă din România? Cu preţuri cu 50% mai mici decât la H&M şi la mai puţin de jumătate faţă de Zara. Un produs de pe platforma Shein are un preţ mediu de 14 dolari, pe când la H&M un client scoate din buzunar 26 de dolari, iar la Zara 34 de dolari.

„Am intrat prima dată pe Temu când îmi căutam un accesoriu pentru geantă. Am mers iniţial la marii retaileri, precum Zara şi H&M, însă preţurile erau prea mari pentru ce ofereau. Am...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.