Cum arată viitorul retailului în contextul pandemiei? Magazinul viitorului e un mix de online şi offline, iar tehnologia joacă un rol tot mai important în domeniu. Consumatorii s-au adaptat la noul stil de viaţă impus de pandemie, dar aşteaptă revenirea la normalitatea anterioară

Formatele de proximitate şi discount, alături de online, au câştigat teren în comerţul alimentar în perioada pandemiei de COVID-19. Comerţul neali­mentar a fost mai puternic lovit decât...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.