Cum arată viitorul retailului în contextul pandemiei? Magazinul viitorului e un mix de online şi offline, iar tehnologia joacă un rol tot mai important în domeniu. Consumatorii s-au adaptat la noul stil de viaţă impus de pandemie, dar aşteaptă revenirea la normalitatea anterioară
Formatele de proximitate şi discount, alături de online, au câştigat teren în comerţul alimentar în perioada pandemiei de COVID-19. Comerţul nealimentar a fost mai puternic lovit decât...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Exclusiv ZF Corporate Anuar Top 100 companii antreprenoriale. Cris-Tim Family Holding. Industria alimentară
- Exclusiv ZF Corporate Anuar Top 100 companii antreprenoriale. Romaqua Group. Fabricarea băuturilor
- Alcedo, unul dintre cei mai mari distribuitori de inputuri din România cu afaceri de 500 mil. lei, deţinut de grupul japonez Sumitomo, îl numeşte în funcţia de preşedinte pe Marcel Sîrghiac
- Exclusiv ZF Corporate Anuar Top 100 companii antreprenoriale. Chimcomplex. Industria chimică
- Exclusiv ZF Corporate Răzvan Ionescu, CCO Imobiliare.ro : În ultimii ani, s-a realizat o tranziţie, de la câţiva pionieri care se duceau în zone complet noi din Bucureşti, acum avem companii mari care crează noi poli de creştere